Dodanie a výroba matracov

S kvalitným produktom sa snažíme neodmysliteľne myslieť i na kvalitu a rýchlosť dodania. Všetky materiály potrebné k výrobe matracu držíme skladom, preto potrebujeme 1 deň na výrobu Vami objednaného matraca. Samotné technické procedúry netrvajú dlhšie ako hodinu, avšak v prípade lepenia vyžaduje výrobný proces nejaké prestávky. Dopravu zabezpečujeme spoločnosťou 123 kuriér, ktorá patrí medzi tie naspoľahlivejšie na Slovensku. Doručenie trvá štandardné 1 - 2 pracovné dni.

Štandardná dodacia lehota je teda do 3 pracovných dní, v niektorých prípadoch z titulu veľkej vyťaženosti výroby, respektíve akéhokoľvek zdržania môže byť dodanie pozdržané, avšak normálne sa "zmestíme" do 5 pracovných dní. Taktiež toto zdržanie môže nastať v prípade atypických rozmerov, avšak dodací termín je vždy potvrdený mailom alebo odkomunikovaný s pracovníkom e-shopu.

DRUHY DOPRAVY:

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať od 8:00 h - 16:00 h v pracovné dni, mimo túto dobu po dohode.

Tovar doručovaný kuriérom

Tovar je doručovaný prepravnou balíkovou firmou DPD alebo firmou Toptrans EU, a. s. Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 0 EUR, to znamená, že prepravné je zahrnuté v cene tovaru.

  • Kuriér DPD/Toptrans doručí zásielku na súkromnú adresu kdekoľvek na území Slovenskej republiky.
  • DPD Home zahŕňa štandardnú dobu doručenia v nasledujúci pracovný deň, 
  • poistenie až do 2 500 €, 
  • tri pokusy o doručenie 

Služby pred doručením:

  • Príjemca je deň vopred informovaný o doručení balíka zaslaním interaktívnej sms s číslom balíka, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky.
  • Príjemca má možnosť zmeniť deň doručenia zásielky odpoveďou na interaktívnu sms.
  • V deň príchodu kuriéra je príjemca prostredníctvom SMS informovaný o časovom okne, v ktorom mu bude zásielka doručená.

Služby pri doručení:

  • Príjemca má možnosť uhradiť platbu za dobierku platobnou kartou. (platba kartou je dostupná len na základe súhlasu odosielateľa)
  • V prípade, ak kuriér nezastihne príjemcu doma, nechá v poštovej schránke oznámenie o prvom pokuse o doručenie.
  • Príjemca má možnosť prostredníctvom stránky 
     zmeniť termín alebo adresu ďalšieho doručenia.
  • Príjemca má možnosť sledovať stav a prípadné presmerovanie zásielky na internete.
  • Kuriér preverí totožnosť osoby, preberajúcej balík na základe predloženia dokladu.

Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní!

POZOR! Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.